woensdag 28 augustus 2013

Beauty Favorites August '13 - Lieke

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds dezelfde producten gebruik als ik me 's ochtends opmaak. Dat komt vooral doordat ik de producten erg fijn vind. Ik wil graag mijn favorieten delen met jullie dus ik dacht ''misschien kan ik er wat over schrijven op onze blog''. Lees verder voor mijn favorieten.

Deze maand heb ik 6 verschillende favorieten. 5 zijn make-up producten en 1 is een make-up tool.
Essence Get Big Lashes Volume Boost Waterproof Mascara:
Deze mascara heb je een paar artikels terug ook al kunnen zien. Ik had deze mascara namelijk toen gerevieuwd. Deze mascara geeft erg veel volume en maken je wimpers ook langer. Als je meer wilt weten moet je hier klikken want dan ga je naar het artikel.
Catrice Cosmetics Allround Concealer:
Zoals je kunt zien heb ik deze concealer al een tijdje. Ik gebruik eigenlijk maar 1 kleur en dat is de middelste bruine kleur. Af en toe gebruik ik de roze kleur voor onder mijn ogen. Als de bruine kleur op is die ik nu gebruik ga ik de andere twee bruine kleuren mengen om te proberen om dezelfde kleur te krijgen. Ik vind de concealer erg fijn en het is precies mijn kleur. Als de concealers op zijn ga ik het pallet denk ik niet opnieuw kopen aangezien ik maar één kleur gebruik en dat is zonde aangezien ik de rest dan kan weggooien.
Essence Eyeliner Pen Extra Longlasting:

Ik heb niet elke dag eyeliner op maar als ik het op doe dan gebruik ik deze eyeliner. Deze eyeliner heeft een stift punt wat erg fijn werkt. Hierdoor kun je een preciezer en dunner een lijntje maken. Ik kan niet zo heel goed eyeliner aanbrengen maar met deze stift gaat het erg makkelijk. Je schiet minder snel uit door de stift en als je uitschiet is het niet zo heel erg.
Catrice Cosmetics 820 Pimp My Shrimp:
Het begint inmiddels wat minder warm te worden maar dat betekend nog niet dat het geen zomer meer is. En aangezien het dus zomer is draag ik het liefst vrolijke kleurtjes nagellak. Dit nagellakje valt daar ook onder aangezien ik deze de laatste maand erg veel op mijn nagels heb gehad. Het is een koraal/oranje kleurtje die erg leuk staat op je nagels. 5 dagen geleden heb ik met deze nagellak mijn nagels gelakt en het ziet er nu nog erg goed op, allen op mijn pink en mijn duimen is het er een beetje af.
Paris Memories Nail Polish:
Eigenlijk draag ik nooit topcoat maar sinds ik laatst een keer topcoat over mijn nagellak heb aangebracht bleef het ineens veel langer zitten. Ik heb 4 dagen ongeveer met dezelfde nagellak rond gelopen en dat allemaal door deze topcoat. 
Wimperkruller:
Ik kocht deze een paar jaar geleden omdat veel beautybloggers deze hadden en ik wilde hem ook. Ik heb hem sindsdien eigenlijk nooit gebruikt totdat ik een paar maanden geleden deze wimperkruller ineens weer pakte. Ik gebruikte heb één keer en toen snapte ik meteen waarom iedereen altijd een wimperkruller gebruikt. Door de wimperkruller zit mijn mascara mooier en krullen mijn wimpers meer.
En dat waren mijn favorieten van augustus alweer. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Heb je nog tips of ideeën? Plaats dan een reactie onder dit artikel of stuur ons een mailtje. Ons e-mail adres staat onder het kopje 'contact'.
Liefs, Lieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten