dinsdag 27 augustus 2013

50 random facts about me - Lieke

Om een keer af te wijken van de onderwerpen waar wij over schrijven leek het mij leuk om een 50 facts about me te doen. Daarbij vertel ik 50 feitjes over mij en het maakt niet uit waar het over gaat. Ik heb lang over de feitjes moeten nadenken maar hier komen ze dan!


1. Ik heb blond haar en blauwe ogen
2. Ik ben een Directioner en ik denk dat ik een beetje geobsedeerd door hun ben! Hahah
3. Mijn lievelings drankje is Lipton Ice Tea
4. Ik ben dol op katten en ik loop daarom op alle katten af die ik tegen kom.
5. Ik zit in de derde
6. Ik zit op hockey
7. Mijn kamer is roze maar daar zie je eigenlijk niks van door mijn posters van One Direction
8. Vroeger was mijn kamer altijd heel erg netjes maar nu is het echt een zooi.
9. Groep drie heb ik overgeslagen. Ik hoor dus eigenlijk in de tweede te zitten.
10. Je kunt mij helemaal op vrolijken door al alleen maar 'One Direction' te zeggen.
11. Mijn lievelingskoekjes zijn stroopwafels. Als ik er een eet dan doe ik erg heel lang over.. Hahah!
12. Gtst is altijd zo voorspelbaar maar ik blijf het toch altijd kijken.
13. Op één dag kijk ik zo een aantal seizoenen van Flikken Maastricht. Ik heb de meeste afleveringen al meer dan 5 keer gezien!
14. Ik zat vroeger op volleybal en op dansen.
15. Spinnen vind ik eng en ik heb ook een hekel aan muggen en andere enge insecten.
16. Als ik mijn kamer opgeruimd heb dan ziet het er na één dag alweer hetzelfde uit als hoe het eruit zag voordat ik aan het opruimen begonnen was.
17. Ik heb een hekel aan mensen die denken dat ze alles zijn.
18. Al 2 jaar volg ik verschillende beautybloggers.
19. Ik heb genoeg make-up maar ik gebruik eigenlijk bijna niks.
20. Vroeger was ik fan van nick en simon...
21. Ik hou van donuts
22. Mijn celebrity crush is Niall Horan
23. Vroeger kocht ik altijd veel prut spul dat ik nu nog heb.  Van de meeste dingen heb ik spijt dat ik het toen gekocht heb.
24. Kittens zijn de schattigste dieren die er bestaan
25. Mijn hobby's zijn: Shoppen, Hockeyen en met vriendinnen afspreken
26. Toen ik 4 was had ik een pony. Niet een paard pony maar een pony in mijn haar.
27. Ik ben in mijn hele leven in vier verschillende landen geweest; Griekenland, Spanje, België en natuurlijk Nederland.
28. Marijn en ik willen als we geslaagd zijn met zijn tweeën naar Amerika
29. Ik wil graag nog naar Amerika, Zuid Afrika en Engeland.
30. Mijn favoriete shopstad in Nederland is natuurlijk Amsterdam.
31. Mijn stopwoordje is 'oh my god'
32. Ik wil super graag een keer shoppen in Londen en New York

33. Ik zou ontzettend graag One Direction willen ontmoeten
34. Ik doe atheneum
35. In mijn leven wil ik ooit een keer parachute springen.
36. Bungyjumpen lijkt me ook ontzettend gaaf maar ik ben bang dat het touw knapt of dat ik net de grond raak.
37. Mijn lievelingseten is macaroni
38. Mijn lievelingspizza's zijn Margaritha en salami
39. Ik wil als ik wat ouder ben naar Afrika om arme mensen te helpen
40. Ik kan NIET sparen. Ik koop bijna alles wat ik tegenkom en wat ik leuk vind.
41. Een groot deel van mijn kleding is van de H&M
42. Aan mensen die discrimineren heb ik een hekel
43. Mijn lievelings programma's/series zijn ; Wie is de mol?, Flikken Maastricht en Expeditie Robinson
44. Als ik iets heel graag wil hebben ga ik vaak op zoek naar waar het het goedkoopst is
45. Frans vind ik een verschrikkelijke taal en als ik naar Frankrijk ga ga ik daar toch engels praten. Ik laat frans zo snel mogelijk vallen.
46. Ik zou echt niet weten wat ik later wil worden
47. Mijn favoriete Nederlandse beautyblogger is Mascha
48. Mijn favoriete Amerikaanse youtuber is Meredith en haar kanaal heet StilaBabe09
49. Ik ben ongeduldig en ik heb een hekel aan wachten
50. In de weekenden kan ik nooit uitslapen en wordt ik altijd wakker rond 8:00 maar als ik vakantie heb dan wordt ik pas wakker om 12:00

Dat waren dan de 50 facts about me. Ik heb er erg veel tijd in moeten steken aangezien het vrij lastig is om 50 feitjes over mij te moeten opschrijven. Hopelijk vonden jullie het leuk! Heb je tips of ideeën? Plaats een reactie hieronder of stuur ons een mailtje. Ons e-mail adres kun je vinden onder het kopje 'contact'.
Liefs, Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten