maandag 26 augustus 2013

#2 Perrie Edwards fashion inspiration

Ja ja, alweer de tweede fashion inspiration. Ik vind dit soort artikels erg leuk om te maken en ik vind het leuk om met jullie te kunnen delen wat ik leuk vind. Deze keer heb ik als fashion inspiration Perrie Edwards.


Perrie Edwards is bekend van de Britse girlband Little Mix. Eigenlijk denk ik dat de meeste mensen haar kennen als "de vriendin van". Aangezien ze een relatie heeft met Zayn Malik van de boyband One Direction. Relatie kan ik eigenlijk niet meer zeggen want ze zijn sinds een paar dagen verloofd. Maar laten we verder gaan naar Perrie Edwards' haar style. De ene keer draagt Perrie jurkjes en rokjes op een girly manier. De andere keer draagt ze een leren broek met een stoer shirtje. Ze draagt veel verschillende dingen en dat vind ik zo leuk aan haar stijl. Niet alles wat ze draagt vind ik leuk maar het grootste deel wel. Ik ga net zoals de vorige keer weer wat outfits laten zien waarbij ik de kledingstukken op internet heb gezocht en die naast de foto heb geplakt, als een soort collage.
Outfit 1:
Deze outfit vind ik echt ontzettend leuk. De leren broek/legging met de Dr. Martens eronder maken het stoer. Perrie heeft in het shirt aan de voorkant een knoop gemaakt, wat ik de outfit helemaal af vind maken. Ze heeft gebruik gemaakt van een leuk haarbandje in haar haar en een armband om haar pols.
Outfit 2:
Deze outfit vind ik ook erg leuk. De cropped top en de high waisted short gaan erg goed samen en er is een klein stukje buik te zien. De schoenen zijn stoer maar toch een beetje girly door de hak. Ik kon niet dezelfde zonnebril vinden in het wit dus ik heb hem in het blauw erbij gezet.
Outfit 3:
Deze outfit is erg girly door de rok en het bloemetjes riempje wat ze er omheen draagt. Het shirt maakt het weer iets stoerder doordat haar schouders te zien. De kanten randjes van de sokken zorgen voor een schattig effect.
Outfit 4:
Deze outfit vind ik echt heel leuk bij Perrie staan. Het bloemetjes shirt staat erg leuk bij de high waisted broek en dan bootschoentjes eronder. Ik vind ook dat Perrie's haar hier erg leuk zit. Deze outfit is erg girly en past goed bij Perrie.

Ik vind echt dat Perrie haar kleren heel erg leuk combineert. Ze inspireert mij echt enorm. Een aantal prijzen zijn een beetje raar maar dat komt omdat ik de prijzen heb omgerekend naar euro's in plaats van ponden en dollars. Hopelijk vonden jullie dit artikel weer leuk en laat even weten of jullie dit soort artikels nog vaker willen lezen. Heb je nog tips of ideeën voor ons? Plaats dan een reactie onder dit artikel of stuur ons een mailtje. Ons e-mail adres staat onder het kopje 'contact'.
Liefs, Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten