woensdag 21 augustus 2013

#1 OOTD - Lieke

Vandaag laat ik jullie mij outfit of the day zien. De dag dat ik deze outfit aan had is al een paar dagen geleden. Ik wil dit vaker gaan doen om jullie zo op de hoogte te houden wat ik draag en om jullie misschien wel wat inspiratie te geven.

De dag dat ik deze outfit aan had hoefde ik nergens naar toe. Ik ben de hele dag thuis geweest en had een beetje aan de blog gewerkt. Ik hoefde er dus niet tip top uit te zien. 
Ik droeg die dag een roze denim skinny jeans die een beetje gebleekt is hier en daar. Deze skinny jeans is van de H&M. Hier kun je de broek kopen. Hierop droeg ik een simpel zwart basic t-shirt die ook van de H&M is. Doordat het t-shirt best vaak gewassen is, aangezien ik hem al een poosje heb, zijn de mouwen een beetje losjes geworden. Over het t-shirt droeg ik een spijkerjasje zonder mouwen die ik gekocht heb bij de Primark in Rotterdam. De laatste keer dat ik naar de primark ben geweest heb ik niet exact hetzelfde spijkerjasje  zien hangen maar wel eentje die erop leek. Ik betaalde hier ongeveer €12 voor.
Ik had de onderkant van mijn broek twee keer omgeslagen waardoor de outfit toch iets meer classy is. Onder deze outfit droeg ik mijn mint groene vans van zalando. Hier en daar zitten wat vlekjes aangezien ik de vans al een tijdje heb. De vans kun je hier kopen.

Ik droeg wat sieraden om de outfit wat leuker te maken. Ik droeg om mijn linker pols een horloge van Oozoo en een armbandje die ik een keer heb gekregen. Om mijn rechter pols droeg ik drie jezus armbandjes. Ik ben niet gelovig maar ik vind dit gewoon erg leuke armbandjes.

Dit keer dus niet een erg lang artikel, sorry hiervoor. Als jullie dit vaker willen zien hoor ik dat graag! Heb je nog tips of ideeën voor ons? Zet ze in een reactie of stuur ons een mailtje. Ons e-mail adres kun je vinden onder het kopje 'contact'.

Liefs, Lieke



2 opmerkingen: