dinsdag 20 augustus 2013

#1 Miley Cyrus Fashion Inspiration - Lieke

Vaak kijk ik op internet rond om inspiratie op te doen voor outfits. Ik kijk dan op online shops maar ook heel vaak naar hoe celebrity's zich kleden. Van veel celebrity's vind ik dat ze zich leuk kleden. Ik dacht misschien kan ik wel laten zien wie mij vaak inspireren. Dus hier het eerste deel met Miley Cyrus als inspirerende persoon.
Als aller eerst wil ik zeggen dat Miley's style ontzettend veranderd is de laatste tijd. Ze heeft haar haar afgeknipt en haar kledingstijl is heel erg veranderd. Ik vind dat persoonlijk erg jammer op de manier hoe ze zich nu kleedt. Doordat ze er nu anders bij loopt vind ik de kleding stijl niet inspirerend. Ik ga het daarom hebben over de style van ongeveer een jaar geleden.


























Deze eerste outfit is vrij casual maar toch erg leuk. Een simpele skinny jeans met een top erboven en een comfi vest er over heen. Ik vind deze outfit erg leuk voor dagen als je niet zoveel zin hebt om er helemaal tip top uit te zien. Deze outfit staat Miley erg leuk en haar haar zit ook erg leuk.
Deze outfit vind ik ontzettend leuk. De high waisted short is erg leuk, de onderkant is een beetje gerafeld waardoor het een stoerder shortje wordt. De gehele outfit staat erg leuk bij elkaar en de zonnebril en de tas maken het helemaal af. Dit is één van de leukste outfits van Miley.
Deze outfit is stoer maar ook girly. Door de boyfriend jeans met gaten erin wordt de outfit stoer gemaakt maar de sleehakken en het kanten vestje maken het girly. Deze outfit zou je eigenlijk overal naar toe kunnen dragen.
Bij deze outfit kon ik niet echt een exact hetzelfde shirt vinden maar ik heb er wel eentje gevonden die er een beetje op lijkt. Dit is echt een stoere outfit. Net zoals wat Miley doet kun je voor de dagen wanneer het te koud is voor blote benen een panty onder je short dragen. Ik vind deze outfit erg leuk gecombineerd door Miley!

Ik wil vaker dit soort artikelen gaan maken maar dan moet ik natuurlijk wel eerst weten of jullie het leuk vinden. Dus laat het weten! Heb jij nog tips of ideeën voor ons? Zet ze dan in een reactie bij dit artikel of stuur ons een mailtje. Ons mail adres kun je vinden onder het kopje ''Contact''

Liefs, Lieke


1 opmerking:

  1. Leuke collages! moet je zeker vaker doen!

    liefs,
    http://ourvisiononbeauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen