maandag 19 augustus 2013

Revieuw Wild & More Nagellak

Eerlijk gezegd heb  ik deze lakjes al een poosje, ik denk ongeveer een jaar. Ik heb ze eigenlijk nog nooit gebruikt. Dat komt vooral omdat ik er niet echt veel van verwacht, ik denk namelijk dat ze niet echt goed dekken. Omdat ik ze laatst weer tegen kwam dacht ik waarom revieuw ik deze niet  voor de blog zodat ik het meteen met jullie kan delen! Lees verder als je wilt weten wat ik van de lakjes vind!
De potjes zijn vrij standaard, wat ik erg jammer vind. Als ik deze lakjes in de winkel tegen zou komen zou ik niet de moeite nemen om de lakjes te bekijken. De potjes hebben ook een beetje de neiging de kinderlijke kant op te gaan. De lakjes hebben geen namen maar simpel weg een nummer, dat je ook niet zo snel beschouwt als het nummer van de nagellak aangezien hij op de onderkant staat naast de barcode. De nummers die ik heb zijn 13,15 en 22. Het zijn roze kleuren en ééntje bevat glitter. Ik vind de twee lichte kleuren, 13 en 15 heel erg op elkaar lijken, maar de ene is toch net iets donkerder dan de andere. Mijn verwachtingen zijn niet al te hoog..
Nummer 13:
 
Het is een licht roze kleur, en hij lijkt me opzich best mooi. Ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van aangezien het een licht roze kleur is die vaak bij zit soort merken niet goed dekt.
De linker foto is met 1 laagje en de rechter foto is met 2 laagjes.
''Huh?! Zit er nagellak op je nagels?'' Ja, er zit echt nagellak op mijn nagels. Bij het eerste laagje lijkt het wel alsof de lak gewoon een topcoat is met een roze tint erin. Ik hoopte nadat ik het eerste laagje had aangebracht dat het tweede laagje wat meer zou doen. Nadat ik het tweede laagje had aangebracht leek het net alsof er een topcoat te dik was aangebracht. Er zaten allemaal bubbeltjes in en stofjes waarvan ik zeker weet dat dat uit het potje komt. Het is nog erger dan ik verwachtte, hopelijk is de dekking wat beter bij de andere kleuren.

Nummer 15:
Deze kleur vind ik heel erg lijken op nummer 13. Ik kon ze alleen uit elkaar halen omdat de doppen verschillende kleuren hebben. Eerlijk gezegd verwacht ik ook niet echt veel van deze kleur nadat ik heb gezien hoe slecht de dekking is van de andere.
De linker foto is met 1 laagje en de rechter foto is met 2 laagjes.
De dekking van dit lakje is beter dan het vorige lakje maar nog steeds vind ik het echt niks. De kleur zie je haast niet en na het tweede laagje zie je geen verschil met het eerste laagje. Alles hangt nu af van het laatste lakje. Ik ben benieuwd en mijn verwachtingen zijn laag, heel laag.

Nummer 22:
Deze kleur is veel donkerder dan de andere kleurtjes. Ik verwacht er daarom meer van aangezien het vaak zo is dat lichte lakjes vaak niet goed dekken. Ik ben benieuwd!
De linker foto is met 1 laagje en de rechter foto met 2 laagjes.
Als aller eerst, sorry voor de kwaliteit van de foto's. Ik weet niet wat er is mis gegaan maar tijdens het bewerken werd de foto ineens wazig en ik kon hem niet meer scherp krijgen..
Oké, dit lakje is dus ook slecht. Na het eerste laagje hebben je nagels een roze glans met wat glitters. Na het tweede laagje lijkt het wel alsof je gewoon een roze topcoat met glitters hebt aangebracht.

Deze lakjes vind ik dus echt 3 keer niks. De dekking is slecht, er zitten ineens allemaal stukjes (geen idee wat?) op je nagels tijdens het lakken en ze lakken slecht. Misschien hebben donkerdere kleuren een betere dekking aangezien ik op internet rond zocht en zag dat er best wel goede recensies over waren. Ik geef jullie één tip, koop deze lakjes NIET! Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk. Heb je nog tips of ideeën? Zet ze in een reactie of stuur ons een mailtje. Ons mail adres staat onder het kopje ''Contact''
Liefs, Lieke

Heb jij lakjes van Wild&More? Wat vind je er van?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten