donderdag 19 december 2013

Whislist December '13 - Lieke

Terwijl we twee weken geleden beloofd hadden om het bloggen weer bij te houden is het vandaag de eerste keer weer sinds dat artikel. Eerlijk gezegd komt dat doordat we erg veel bezig en ook erg druk waren met school. Aangezien het volgende week kerstvakantie is kan er weer volop geblogd worden. We zullen proberen om onze blog bij te houden. Maar om een lang verhaal kort te maken ga ik nu over naar het artikel van vandaag. Aan de titel heb je het al kunnen zien, het is weer tijd voor een wishlist. Dit keer niet alleen met fashion maar ook met beauty. Ben je benieuwd naar mijn wishlist? Kijk dan vooral verder.
Zoals ik net al zei gaat het dit keer niet alleen over fashion maar ook over make-up. Ik begin met fashion en het zal daarna overlopen in make-up.
Zwarte lage laarsjes:
Zwarte laarsjes kun je eigenlijk over bij dragen, onder een spijkerbroek, onder een zwarte broek noem het maar op. Dit is niet de enige reden waarom ik deze laarsjes graag wil. Ik vind ze namelijk ontzettend leuk. Ze maken je outfit net weer iets stoerder. Deze laarsjes zijn van de wehkamp maar ze zijn denk ik overal wel te vinden. Ze kosten €69,95 en ze zijn hier te koop.

Timberland authentic:
Links is van zalando en rechts van google.



Ik denk dat iedereen ze wel kent, de timberlands. Veel mensen lopen rond op de welbekende timberland. Ik vind ze ook erg leuk maar ik heb nog leukere gevonden die ik ontzettend graag wil. Deze timberlands zijn eigenlijk de authentieke timberlands. Je hebt ze in het donkebruin en in het lichbruin en ik heb gekozen voor de lichte variant. (Marijn heeft de donkere). Ik heb er een foto bij gezocht waar de schoen zelf beter op te zien is als iemand hem draagt. Deze timberland is onder andere te koop bij zalando en kost €179,95. Je kunt ze hier kopen.

Zwart leren jack:
Ik ben al een hele poos op zoek naar een zwart leren jasje/jackje. Op de foto is niet precies het jasje te zien die ik wil maar deze vind ik ook ontzettend leuk. Dit jasje heeft een capuchon en de binnen kant van de capuchon heeft dezelfde soort stof als een vest. Het jasje is in het zwart en in het rood te koop. Dit leren jasje is te koop bij forever21 voor €28,75. Het jasje is hier te koop.

Bousje:

Ik ben ook al een poosje opzoek naar zo'n soort blousje. Ik vind hem erg leuk staan en het maakt je outfit toch net iets leuker. Je kunt het blousje eigenlijk overal mee combineren. Het blousje is te koop bij forever21 voor €19,75. Je kunt het blousje hier kopen.

Beyonce heat rush:

Dit is echt mijn favoriete geurtje. Ik heb het geurtje een half jaar geleden gekocht en binnen 2/3 maanden was ie al op. Ik vind hem zo ontzettend lekker. Met mijn verjaardag heb ik een andere variant gekregen namelijk Beyonce Heat. Ik vind deze ook ontzettend lekker maar ik blijf Beyonce Heat rush nog het lekkerste geurtje vinden. Het geurtje is onder andere te koop bij de douglas. Een flesje van 15 ml kost €14,65. Een flesje van 30 ml kost €23,79. En een flesje van 50 ml kost €32,95. De prijzen van deze parfum vind ik opzich wel meevallen vergeleken met andere parfums. De link van de site kun je hier vinden.

Dat was het alweer. Ik weet het, beauty is het ook niet echt aangezien er maar 1 beauty product inzit maar ik kon hem niet weglaten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat het weten als jullie nog ideeën hebben.
Liefs, Lieke

Wat staat er op jullie wishlist?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten