vrijdag 20 december 2013

Favoriete mascara's - Marijn

Mascara is eigenlijk het belangrijkste van een make-up look. Het maakt je ogen mooi sprekend en het zorgt ervoor dat je er niet uitziet alsof je net uit bed komt. Ik heb ook een paar favoriete mascara's waar ik iets over ga vertellen, als je benieuwd bent lees dan verder.


Mascara verkopen ze wel van elk merk en elk merk zegt dat die van hun het beste is. In reclames hebben ze altijd van die overduidelijke nepwimpers op. Hierdoor weet ik nooit of die mascara fijn is of dat ze maar gewoon wat zeggen. Ik koop eigenlijk nooit hele dure mascara omdat ik weet dat een mascara na een half jaar niet meer fijn is. Daarom probeer ik verschillende merken uit. Ik heb over alle mascara's wel een menig alleen is dat natuurlijk alleen de mijne.Ik snap dat de ene persoon de ene mascara fijner vindt en iemand anders weer een andere. 

Essence:

Ik vind de mascara's van essence niet bepaald mijn favoriete maar er zitten zeker wat fijne bij. Ik heb zelf een tijdje de ''All Eyes on me'' mascara uitgetest. Deze vond ik niet echt bijzonder, hij maakte alleen mijn wimpers een beetje zwart maar meer dan dit hoef je er niet van te verwachten maar voor deze prijs zou ik hem best nog wel een keer halen.

Catrice: 

Catrice mascara's zijn eigenlijk best fijn. Ze zijn best goedkoop.Je hebt van catrice een mascara voor 3 a 4 euro en dat is voor een mascara zeker niet veel. Ik vind de mascaras niet zo fijn dat ik met een paar laagjes tevreden ben met het resultaa.t Deze mascara is goedkoop en niet verkeerd.



Miss sporty
Eerlijk gezegd ben ik best tevreden over deze mascara. Dit is de ''pump up booster'' mascara. Als je deze mascara gebruikt worden je wimpers zwart en ze spreiden mooi. Bij deze mascara moet je wel oppassen voor spinnenpoodjes maar als je het goed aanbrengt (niet te veel) dan komt het wel goed. Deze mascara is goed betaalbaar. Deze mascara vind ik dus een aanrader voor als je eens iets nieuws wilt testen.

Rimmel London
Holymoly deze mascara is geweldig ,the max volume flash mascara. Ik vind deze mascara heel erg fijn werken. Hij maakt je wimpers mooi zwart en spreid de wimpers goed naar buiten. Je hoeft maar 1 of 2 laagjes aan te brengen voor een mooi effect Deze mascara is al wat duurder. Voor deze mascara betaal je ongeveer 10 euro. Al met al kan ik deze mascara en 100% aanraden


Maybeline new york
Ja ik weet dat dit een duurder merk is en deze mascara ,the falsies feather look mascara, ook best duur is maar ik vind deze mascara gewoon echt niet fijn. Er komt amper een zwarte kleur vanaf en voor deze kwaliteit betaal je erg veel. Het enige waar ik deze mascara voor gebruik is voor de onderkant van mijn wimpers om mijn wimpers een soort van recht te borstelen. Maar om deze mascara nou als enige mascara te gebruiken voor je boven en onder wimpers is hij niet goed. Dan kan je net zo goed geen mascara opdoen. Dit is natuurlijk mijn mening en er zijn natuurlijk ook mensen die deze mascara fijn vinden.

Bourjois:
Ik heb een tijdje de volume glamour max mascara getest en die werkte prima.Ik vind deze mascara heel erg fijn, niet zo fijn als die van rimmel maar deze staat met stipt op de tweede plek. Hij sprijd je wimpers mooi en er komt ook en prima laag mascara af, per keer niet te veel en niet te weinig,  prima dus. Deze mascara kan ik dus zeker aanraden.

Loreal paris 
De False lash wings is echt een super fijne mascara. Meestal breng ik eerst een laagje met de gewone kant aan en dan pak ik de speciale kant en start ik vanuit de buitenkant van mijn wimpers. Deze mascara staat voor mij op een gedeelde eerst plek samen met die van rimmel. Kortom, kopen dus!

Nou dit was het. Natuurlijk heeft ieder merk verschillende mascara's maar ik heb gewoon de mascara's genomen die ik van dat merk het langst had gebruikt. Ik hoop dat je er wat aan gehad hebt en laat het weten als jij een andere mascara hebt die je kan aanraden, ik ben erg benieuwd!

Liefs marijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten