vrijdag 22 november 2013

You And Make-Up - Tag #3

Hé he, eindelijk staat er weer een artikel online sinds 2 maanden. Ik was aan het rondkijken op wat blogs en toen kwam ik een leuke tag tegen namelijk de ''You And Make-Up Tag'' Aan de titel kun je al afleiden waarover deze tag zal gaan. Lees vooral verder!
De tag bestaat uit 28 vragen en hier komen ze!

1) Welke foundation gebruik je?
Eerlijk gezegd gebruik ik geen foundation. Ik heb een vrij rustige en egale huid en ik heb daarom dus geen foundation nodig. Ik draag het soms wel naar feestjes.
2)Welke concealer gebruik je?
Ik gebruik op dit moment de wel-bekende Catrice Alround Concealer. Dit pallet heeft 5 kleuren waaronder 3 huidskleurige, 1 roze voor onder je ogen en een groene voor rode vlekjes. De huidskleurige gebruik ik het meest en de roze heel af en toe en de groene eigenlijk nooit.
3)Weet je je ondertoon?
Ehhh.. Eerlijk gezegd niet nee. Hahah!
4) Wat vindt je van nepwimpers?
Het ligt eraan wanneer en wat voor soort nepwimpers. Voor overdag nepwimpers waarbij het bijna niet opvalt dat het nepwimpers zijn en voor feestjes iets heftigere.
5) Wist je dat je je mascara na 3 maanden moet weggooien?
Ja, dit weet ik maar eigenlijk doe ik dit nooit. Ik gebruik een mascara gewoon tot dat ie op is of niet meer fijn is.

6) Welke mascara gebruik je?
Ik gebruik de Essence Get Big Lashes Triple Black Mascara.
7) Sephora of MAC?
Absoluut MAC !
8) Heb je een MAC-Pro kaart?
Nee, ik zou het wel graag willen maar MAC is toch nog iets te duur voor mij jammer genoeg.
9) Welke ‘Make-up Tools’ gebruik je in je make-up routine?
Wimperkruller, wenkbrauwkwast en een kwast voor mijn concealer.
10) Gebruik je een primer voor je oogleden?
Ja, wanneer ik oogschaduw draag wel maar eerlijk gezegd draag ik dit nooit.
11) Wat is je favoriete oogschaduw?
Ik heb er geen.
12) Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Eigenlijk beide niet, ik ga toch liever voor een stift eyeliner.
13) Hoe vaak prik je met je oogpotlood in je oog?
Wanneer ik het gebruik eigenlijk altijd, ik moet nog een beetje oefenen met voorzichtig zijn.
14) Wat vind je van losse oogschaduws?
Ik vind het maar een lastig klusje maar het is wel erg mooi.
15) Gebruik je minerale make-up?
Ja!
16) Wat is je favoriete lipstick?
Een nude lipstick die je altijd en overal kan dragen en dan denk ik The Nuder The Better van Catrice.
17) Wat is je favoriete blush?
Eeeh... Deze weet ik niet ....
18) Koop je make-up op ebay?
Nee, maar wel andere dingen hahah!
19) Hou je van ‘Drugstore Make-up’?
JA! Dit is meestal de goedkoopste make-up die er is en aangezien ik niet zoveel te besteden heb is dit erg handig!
20) Heb je er ooit aan gedacht om make-uplessen te volgen?
Vroeger misschien wel maar nu niet meer. Ik ben minder geïnteresseerd in beauty en meer in fashion.
21) Noem een make-up misdaad die je haat.
10 lagen foundation waarbij je van een afstand al kunt zien dat iemand zich totaal niet mooi heeft opgemaakt. Ik snap niet dat je met zo'n hoofd de deur uit durft.
22) Houd je van kleurrijke make-up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Neutrale kleuren heb ik veel liever. Het is rustig en het past eigenlijk overal bij.
23) Welke beroemdheid heeft altijd mooie make-up?
Ik vind dat Demi Lovato en Selena Gomez altijd hele mooie make-up hebben.
24) Als je het huis uit kon gaan met maar een make-up product op, wat zou het zijn?
Een mascara. Ik draag altijd mascara en zonder mascara zie ik er heel anders uit.
25) Kan je het huis uit zonder make-up?
Ja, maar het liefst draag ik dan alsnog een beetje mascara.
26) Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
Eehh, nee niet echt.
27) Wat vind jij het beste make-upmerk?
Budget is het Catrice en duurder denk ik MAC.
28) Wat vind je van make-up?
Ik vind het leuk en ook erg mooi maar niet meer dan normaal. To much vind ik een beetje overdreven.

Nou dit was hem dan alweer! Ik hoop dat jullie heb leuk vonden. Heb je nog ideeën of tips? Laat het ons weten.
Liefs, Marijn en Lieke













Geen opmerkingen:

Een reactie posten