zaterdag 23 november 2013

#2 Music Favorites November ´13 - Lieke

Eigenlijk heb ik altijd muziek opstaan. Wanneer ik huiswerk maak, wanneer ik leer en nog bij veel meer situaties. Aangezien ik in augustus voor het laatst een music favorites heb gemaakt is het nu wel weer tijd voor een nieuwe lijst favoriete liedjes. Ben je benieuwd naar mijn favoriete nummers van dit moment? Lees dan verder!

One Direction - Story Of My Life
Natuurlijk kan ik dit nummer niet weglaten in mijn music favorites. Story of my life is een aantal weken geleden uitgekomen en sindsdien luister ik hem bijna iedere dag. Ik vind het een erg mooi nummer en de music video vind ik de mooiste die tot nu toe is gemaakt van One Direction. 

Little Mix - Move
Dit nummer heb ik zo ontzettend veel geluisterd de laatste tijd. Ik vind de muziek van Little Mix ontzettend leuk en dit is zeker de beste tot nu toe. De eerste keer toen ik het nummer hoorde vond ik hem niet echt super leuk maar sindsdien ben ik hem vaker gaan luisteren en elke keer dat ik hem luisterde vond ik hem steeds leuker worden. Ik vind het zeker een aanrader!
Miley Cyrus - Wrecking Ball
Sinds Miley Cyrus zo veranderd is vind ik dat ze ineens goede muziek maakt. We can't stop (vorige music favorites) was een ontzettende hit geworden en wrecking ball hoor je nu ook op veel plekken. Ik vind het een leuk nummer en ook mooi als je het verhaal erachter weet. Maar laat ik het maar niet over de music video zelf hebben... 
( Ik kon het nummer niet toevoegen dus hier de link)

Avicii - Hey Brother
Ook vind ik dit nummer van avicii ontzettend leuk. Ik vind wake me up nog wel iets leuker maar er moet een verschil zijn. Ik heb dit nummer nog niet zo vaak geluisterd maar dat maakt hem niet minder leuk.

Dit waren dan mijn music favorites van dit moment. Hopelijk vonden jullie het leuk en hopelijk hebben jullie er nog iets aan gehad. Heb je nog tips of ideeën voor ons, laat het ons weten door een reactie achter te laten of door ons te mailen.
Liefs, Lieke








Geen opmerkingen:

Een reactie posten