zondag 1 september 2013

Revieuw Nose Pore Strips Etos

Van de week ging ik even met Marijn naar het winkelcentrum hier bij mij in de buurt. We keken een beetje rond bij de etos en toen kwamen me een groot rek tegen met allemaal maskers. Later zagen we dat er niet allen maskers in het rek stonden maar ook poriënstrips en puistjespads. Ik wilde eignenlijk die van de action kopen maar ik dacht misschien  kan ik deze ook wel eens uit testen. Ik kocht ze dus en vooral om ze voor jullie te revieuwen. Vandaag ga ik de poriënstrips revieuwen.


Één zakje bevat drie strips, je kunt met dit zakje dus ongeveer drie weken. Het zakje ziet er gewoon prima uit en het lijkt op een zakje van een maskertje. Op de achterkant staat precies beschreven hoe je de strips moet gebruiken, informatie over de strips en waarschuwingen.
Ik heb de laatste tijd erg veel last van mee-eters op mijn neus en op mijn kin. Ik besloot om de strip te gebruiken op mijn neus. Ik heb helaas geen foto van hoe het eruit zag en hoe het resultaat is aangezien ik daar geen goede foto's van kreeg maar ik zal het goed proberen uit te leggen.
How to use:
- Het aller eerste wat je doet is je gezicht goed reinigen. Haal alle make-up van je gezicht af  en zorg dat de restjes van de créme of remover verwijderd zijn.
- Dan haal je de strip uit de grijze plasic verpakking. Op de achterkant staat ook nog eens beschreven hoe je de stip moet gebruiken.
- Maak je neus of de plek waarop je de strip gaat gebruiken goed nat. Als je de plek niet goed nat maakt zal de strip niet goed blijven plakken. Wat ik doe is mijn neus nat maken, de strip erop plakken en dan nog eens de strip zelf goed nat maken met een washandje. Zorg dat er geen luchtbellen meer onder de strip zitten.
- Nu laat je de strip ongeveer 15 tot 20 minuten zitten. Zorg ervoor dat de strip helemaal hard is en dat het nergens meer nat is. Als de strip nog ergens nat is en je haalt hem er al af dan heeft het geen effect.
- Als de strip goed hard geworden is haal je hem heel voorzichtig los. Dat doe je door de zijkanten naar het midden te trekken. Probeer dit langzaam te doen want dan neemt de strip het meeste mee.
- Spoel daarna de restjes van je neus af met water.

Nadat ik de strip van mijn neus had afgehaald waren mijn mee-eters iets minder en mijn verstopte poriën waren verdwenen. Op de strip zag je wat mee-eters en verstopte poriën zitten. Ik vond de strips niet ontzettend fijn en ze werkten prima. Het resultaat vond ik jammer genoeg een beetje tegenvallen. Deze strips zijn in een pakje van drie te koop bij de etos voor €1,50 per pakje. Als je 3 pakjes neemt, of maskertjes, betaal je maar €3.

Hopelijk vonden jullie deze revieuw leuk. Heb je tips of ideeën? Zet ze in een reactie onder dit artikel of stuur ons een mailtje. Ons mail adres staat onder het kopje 'contact'.
Liefs, Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten