dinsdag 3 september 2013

Revieuw Spot Reducer Gel Patches

Een aantal artikels terug vertelde ik dat ik samen met Marijn naar het winkelcentrum bij mij in de buurt was geweest. In de etos vonden wij een schap met maskers en daar stonden ook porïenstrips en puistjespads bij. Ik nam deze mee om ze uit te testen en om ze natuurlijk voor jullie te revieuwen.

 De laatste tijd begin ik steeds meer last te krijgen van puistjes. Ik wil daar natuurlijk snel van af en ik zoek dus iets waarmee ik dat kan verminderen of weghalen. Sinds ik weet dat er puistjes pads bestaan wil ik ze graag uittesten. Ik wil al een hele poos die van de action uit testen maar toen ik deze tegenkwam besloot ik maar eerst deze uit te proberen.

In één pakje zit 1 zakje met 10 patches. Ik vind dit best weinig vergeleken met de prijs en met hoeveel ze bij de action kosten. Één pakje kost €1,50 en drie voor €3. In het pakje zit een grijs/zilver zakje waarin de patches zitten. Ik vind dit vrij onhandig want als je dit zakje open hebt gemaakt kun je de anderen niet meer helemaal goed bewaren. Ik had het zakje per ongeluk al open gemaakt voordat ik de foto nam.
Ik had al drie patches gebruikt een keer daarvoor om ze eerst uit te testen. Het is de bedoeling dat je de patches voordat je gaat slapen op het puistje plakt en dan 's ochtends als je wakker wordt ze er weer af te halen. Op de achterkant van het pakje staat precies beschreven hoe je de patches moet aanbrengen.
 Toen ik die ochtend wakker werd voelde ik meteen aan mijn hoofd. Ik voelde geen patches meer zitten. Ik keek in de spiegel en ik zag dat de patches verdwenen waren van mijn hoofd. 2 patches lagen op mijn kussen en 1 patch zat vastgeplakt aan mijn elleboog. Die avond besloot ik de patches nog een keer op mijn puistjes te plakken om ze nog een keer uit te testen. Maar toen ik de ochtend daarna wakker werd waren ze weer verdwenen van mijn hoofd. Ik merkte al toen ik de patches aanbracht dat ze niet goed bleven zitten en niet goed vast zaten. Ik vind deze patches echt waardeloos. De patches moeten op zijn minst nog blijven zitten maar als zelfs dit niet gebeurd dan verwacht ik dat ze helemaal niet werken. Ik raad je dus echt niet aan om deze patches te kopen.

Hopelijk vonden jullie het interessant om te lezen wat ik hier van vind. Heb je tips of ideeën? Zet ze in een reactie onder dit artikel of stuur ons een mailtje. Ons mail adres staat onder het kopje 'contact'.
 Liefs, Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten