zaterdag 31 augustus 2013

Tag - Get know me

Aangezien ik het erg leuk vind om tags te doen en jullie hierdoor ook wat meer te weten komen over mij leek het mij leuk om nu weer eens een tag te doen. Dit is de Get Know Me tag en nadat jullie deze tag hebben gelezen zullen jullie weer over mij te weten zijn gekomen. Het kan zijn dat er een paar vragen missen aangezien ik een aantal vragen te persoonlijk vind.


Geboortejaar?
1999

Hoe lang ben je?
De laatste keer dat ik me gemeten heb was ik 1,67 maar aangezien veel mensen zeggen dat ik gegroeid ben in de vakantie denk ik dat ik nu rond de 1,70 ben.

Waar ben je op dit moment?
 Op dit moment zit ik achter mijn bureau op mijn kamer.

Single/relatie?
 Single

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
 Uhh.. Hier heb ik altijd ontzettende moeite mee. Ik ben spontaan en behulpzaam maar ik ben ook ongeduldig.

Guy/Girlcrush:
 Niall Horan en Harry Styles. Niall is meer mijn celebrity crush maar ik kan het niet laten om Harry er niet bij te zetten.
 

Wat is je doel in het leven?
Ehh.. Eigenlijk heb ik hier nog nooit over na gedacht en ik zou het dus eigenlijk echt niet weten.

Waar ben je bang voor?
Sinds er iets is gebeurd toen ik 5 was ben ik bang voor vuur en ik wil liever niet zeggen water is gebeurd. 

Heb je je rijbewijs?
Nee, lijkt me ook wel logisch. Ik heb een gevoel dat als ik rijlessen neem dat het heel lang duurt voordat ik mijn rijbewijs haal. 

 Nagellak of lippenstift?
100% nagellak. Ik draag eigenlijk nooit lippenstift en bijna altijd nagellak dus het lijkt me dan wel logisch. 

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
 Zomer! Vroeger was dat lente aangezien toen alle lammetjes enzo geboren werden want ik was toen helemaal dol op dieren. Nu is het zowiezo zomer aangezien ik het heerlijk vind om in een shortje en in een hempje buiten rond te kunnen lopen en het is altijd zo lekker warm.

Wil je ooit gaan trouwen?
Jaa! Ik wil ontzettend graag trouwen en dan zou ik heel graag zo'n hele mooie grote witte jurk aan willen hebben. Ik wil alleen niet echt groot trouwen aangezien je dan meer bezig bent met regelen dan met genieten van je trouwdag.

Ben je een healthy-freak?
 Nou ehh... Ik probeer wel om gezond te eten maar als er dan iets lekkers wordt aangeboden kan ik bijna geen nee zeggen. 


Wat zou je op dit moment graag willen?
 Ik wil ontzettend graag naar Amerika en dan het liefst naar Californië. En ik wil ook ontzettend graag naar een concert van One Direction en ik zou ze heel graag willen ontmoeten.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
 Ik heb blond haar. Mijn haar is aan de achterkant in een punt geknipt dus mijn haar heeft verschillende lengtes maar het langste stuk is denk ik rond de 50 cm.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
 Ik wil ontzettend graag een leger groene broek met zakken aan de zijkant op je boven benen. Ik ben hier zo lang naar op zoek en ik vind elke keer niet de ene die ik zoek. Ook wil ik heel graag een high waisted spijkerbroek.

 Heb je tattoos?
Nee en ik denk ook niet dat ik er ooit één ga nemen aangezien die er je hele leven op zit en als je dan oud bent is die tattoo helemaal verrimpeld. Als het zou moeten zou ik een kleine nemen op een plek die niet zo snel zichtbaar is en met een mooie betekenis.  

Heb je piercings?
Nee, maar ik heb wel gaatjes in mijn oren maar dat valt er niet echt helemaal onder.

Draag je een bril?
 Nee, en ook geen lenzen.

Wat is jouw perfecte pizza?
 Pizza Margaritha en pizza salami. Simpel maar wel super lekker!

Favoriete eten/drinken?
 Lipton Ice Tea. Altijd als we uit eten gaan neem ik altijd lipton Ice Tea.

Wat is je favoriete parfum?
 Ik had Beyonce Heat Rush maar die is helaas op en ik wil hem graag nog een keer kopen. Elke keer als ik in de drogist ben ruik ik er aan en spuit ik hem op en ik blijf hem zo ontzettend lekker vinden. Ik denk dat ik hem binnenkort weer ga kopen.
Wat is het laatste wat je kocht?
 Een komkommer en een zak zoet zuur snoep van Red Band. Ik was toen met Marijn in Amsterdam en we wilden wat eten dus we kochten dit.

Wat deed je vanochtend om 8:00 uur?
 Slapen, hahah. Ik slaap in de vakanties altijd uit tot ongeveer 11:00.

Favoriete ijsje?
 Eerlijk gezegd neem ik altijd dezelfde ijs smaken en ik weet niet waarom. Maar ik vind vanille en smurf wel lekker.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
 Het licht er aan wanneer het is. Als ik doordeweeks naar school moet dan ben ik in het weekend al om 8:00 wakker maar in de vakanties zoals nu slaap ik uit tot 11:00.

Wat zijn je plannen voor 2014?
 Ik heb nog werkelijk geen idee en ik ben daar nu eigenlijk ook nog niet mee bezig.

Met hoeveel kussens slaap jij?
 Sinds kort heb ik twee kussens in mijn bed liggen maar ik slaap eigenlijk maar op één.

Ben je een ochtend of avond persoon?
 Avond. In de ochtend ben ik altijd moe en heb ik nergens zin in maar 's avonds ben ik ineens helemaal actief. Altijd als ik wil gaan slapen zit mijn make-up en haar helemaal mooi en 's ochtends is het weer een hel.

Ben je geordend of rommelig?
 Vroeger was ik altijd heel erg geordend en was mijn kamer altijd netjes maar nu gooi ik alles overal neer en als ik opruim gooi ik alles in kastjes en laatjes.

Wat wil je op dit moment graag zien?
 One Direction in real life. 

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
 Over tien jaar ben ik 23 en ik hoop dan dat ik een baan heb of dat ik bezig ben met een studie die ik leuk vind.

Ben je verlegen?
 Nou nee niet echt. Ik vind het niet zo erg om naar mensen toe te stappen en iets te vragen. 

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? 
Tijdens school? Nou dan is het echt niet bijzonder. Ik sta dan rond 7:00 op en ga rond 8:00 naar school. Dan kom ik na school thuis en dan ga ik als ik iets voor school moet doen dat doen en anders ga ik een beetje tv kijken. Dan ga ik eten en daarna kijk ik nog tv en dan ga ik rond 21:30-22:00 weer naar bed.

Nou dit was de tag alweer. Je mag hem natuurlijk overnemen! Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk. Heb je nog tips of ideeën? Zet ze in een reactie onder dit artikel of stuur ons een mailtje. Ons mail adres staat onder het kopje 'Contact'.
Liefs, Lieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten