zaterdag 24 augustus 2013

Bye bye holiday, hello school ..

Met het woord school kun je mijn humeur echt verpesten. Het laatste waar ik op dit moment zin in heb is school. Ik weet niet wat het is maar in de voorgaande jaren had ik er niet zo heel veel problemen mee om weer naar school te gaan en nu ineens wel. Mijn vakantie is al weer bijna afgelopen. De meeste scholen zijn al weer begonnen en de anderen zullen binnenkort beert beginnen. Ik moet zelf volgende week alweer naar school.
Ik ga volgend jaar naar de derde en dan zal ik net zoals vorig jaar weer Atheneum doen. Ik heb best wel weer zin om iedereen weer te zien. Het enige wat ik niet leuk vind is al dat huiswerk en leerwerk. Geen tijd meer hebben voor andere dingen en geen sociaal leven. Nou wat wil je nog meer? Elke keer dat ik   druk was met school en alleen maar aan het stressen was dacht ik aan de volgende vakantie die er aan zou komen. Dat maakte mij wat vrolijker en zorgde voor een goede inzet. Aangezien voor ons allebei dus volgende week school weer begint zullen we ons daar weer goed mee bezig moeten houden. Wij zullen onze blog natuurlijk goed bijhouden en proberen gewoon elke dag een artikel te plaatsen. Als het ons echt niet lukt zullen wij eventueel een korter artikel plaatsen of misschien geen. Maar wij doen ons best om jullie elke dag een nieuw artikel te laten bezorgen.

Het begin van het jaar is bij mij het meest geordend. Ik probeer dan meest er voor dat ik mijn kleren en spullen voor de volgende dag al 's avonds klaar leg zodat ik langer kan slapen aangezien ik er een hekel aan heb als ik geen voldoende tijd heb om te kunnen slapen. Maar na een week doe ik dit al niet meer omdat ik 's avonds te lui ben om dit te doen en mij dus slaaptijd kost. Tijdens school kan ik altijd nog terug denken aan de vakantie. Mijn vakantie was niet echt op zijn best aangezien er iets is gebeurd dat zeker een week van mijn vakantie heeft verpest. Maar daar heb ik het liever niet over. Maar er zijn natuurlijk ook altijd nog leuke delen van de vakantie en niet te vergeten het heerlijke weer. Het was meestal rond de 25 graden en een aantal dagen zelfs boven de 30 graden.Ik ben niet weg geweest in de vakantie wat ik best jammer vond. Vroeger wilde ik nooit op vakantie, ik heb eigenlijk geen idee waarom. Maar sinds ik de laatste paar jaar op vakantie ben geweest wil ik ineens wel op vakantie. Ik denk eigenlijk ook dat ik dit jaar zo graag op vakantie wilde omdag iedereen weg was waarmee ik kon afspreken. Voor school heb ik eigenlijk alles al geregeld. Ik bedoel hiermee schoolspullen en al dat andere gedoe daar om heen. Ik heb het zoals gewoonlijk weer bij de Hema gehaald (behalve mijn kaftpapier, blond amsterdam) aangezien de Hema gewoon goede spullen heeft en ook helemaal niet duur is. Hier hebben ze ook nog eens verschillende soorten printjes zodat er voor iedereen wel wat is. Ik ga maar eens genieten van mijn laatste paar daagjes vakantie, en wat dus meteen mijn laatste dagen zijn zonder dat ik hoef te stressen voor school. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke vakantie hebben gehad en dat jullie goed het nieuwe jaar in gaan. Doe je best en wees je zelf en dan komt alles goed! 
Liefs, Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten