zondag 25 augustus 2013

Revieuw - Essence Get Big Lashes Volume Boost Waterproof Mascara

Aangezien ik deze mascara al een poosje gebruik en ik hem erg fijn vind leek het mij leuk om hem te revieuwen. Zo kan ik mijn mening met jullie delen en komen jullie ook meer te weten over deze mascara. Ben je benieuwd? Lees dan even verder.


 Ik denk dat ik deze mascara ongeveer 2 maanden heb. Ik heb hem ooit gekocht omdat ik een waterproof mascara nodig had en ik dacht dat deze wel fijn was. Eerlijk gezegd heb ik deze mascara helemaal niet gebruikt nadat ik hem gekocht had. Ik vond hem niet fijn en ik kon de mascara er niet goed afkrijgen met make-up remover. Maar toen ik de mascara laatst weer eens pakte omdat ik een mascara zocht vond ik hem ineens fijn. Ik gebruik hem nu elke dag en mijn wimpers krijgen er meer volume door en lijken langer.
 Dit zijn mijn wimpers zonder mascara. Ik heb alleen mijn wimpers gekruld en voor ik heb voor de rest niks met mijn wimpers gedaan. Van mezelf heb ik al best lange wimpers dus ik hoef niet perse een mascara die mijn wimpers langer maakt.
 Zoals je ziet doet mascara erg veel aan mijn wimpers. Ik vind persoonlijk ook dat ik er meteen anders uitzie als ik mascara op heb. Dat komt vooral omdat ik blond ben en mijn wimpers dus ook licht zijn.  Ik heb 1 laagje aangebracht en eigenlijk is dit al voldoende. Mijn wimpers krijgen meer volume en ze lijken iets langer.


Op de linker foto zie je mijn wimpers met 1 laagje mascara en op de rechter foto mijn wimpers met 2 laagjes mascara. Op de foto waar ik 2 laagjes op heb zijn mijn wimpers iets donkerder en hebben mijn wimpers iets meer volume.
Hier heb ik aan beide kanten 2 laagjes op. Vergelijk deze foto is met de foto waarop ik geen mascara op heb. Mijn ogen spreken meer en mijn wimpers zijn duidelijker te zien.
Het borsteltje is erg groot wat minder handig werken is bij je onderwimpers en bij de hoekjes. Het borsteltje heeft gewone haartjes. Het aanbrengen gaat makkelijker doordat het borsteltje zo groot is.

Ik ben erg tevreden over deze mascara en ik zal hem zeker nog een keer kopen als deze op is. Het enige nadeel vind ik dat de mascara er moeilijk af gaat als ik mijn make-up er af haal. Dat komt doordat de mascara waterproof is maar aangezien mijn remover ook waterproof mascara verwijderd is deze mascara erg goed waterproof.


Heb je nog tips of ideeën voor ons? Laat het ons weten door een reactie te plaatsen of door ons een mailtje te sturen. Onze e-mail staat onder het kopje 'Contact'.
Liefs, Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten